Smo v dobi digitalizacije in je za vsako podjetje skoraj nujno, da ima svojo spletno stran oz. spletno trgovino, če se seveda želi razvijati in ostati konkurenčno. Opažam pa, da je ogromno zmot o spletnih straneh in trgovinah, ki marsikoga zmedejo, marsikdo nasede in posledično onemogoči rast svojega podjetja. Ker pa mene osrečuje rast in razvoj podjetij mojih strank, pišem tole, da vas opozorim na neke najbolj pogoste napake.

Cena – tudi tiste po ceni so ok
Res je, ne vidi se neke razlike pa itak je važno samo, da dela. Res? S spletno stranjo predstaviš svoje podjetje in svoj način dela. Neprofesionalno narejena stran, brez SSL certifikata, počasna, neodzivna, nametana … Kakšen vtis bo pustila pri obiskovalcu? Najbrž ne dobrega, a ne? Profesionalno izdelana stran se bo hitro nalagala, pravilno prikazovala vsebino, bo modernega čistega dizajna, izpostavila bo pomembne točke in prednosti podjetja ter potrdila, da je podjetje profesionalno, natančno in zanesljivo. Vidiš v čem je razlika?

Čim več vsebine in funkcij
Ne, ne in še enkrat ne. Dober dizajn strani je, takrat ko nimaš več, kaj dati stran. Na strani naj bo jasno in jedrnato kdo si in kako obiskovalcu lahko pomagaš, s čim boš rešil / a težavo, ki jo ima. Veliko idej, opcije in ponudbe pri obiskovalcu ustvari zmedo in posledično zapusti stran. Prav tako pri spletni trgovini ne zasuj obiskovalca takoj s ponudbo, z gumbi “kupi”, naj najprej vidi nekaj tvojih prednosti, prednosti izdelka ali storitve in šele potem ga povabi k akciji. Če te zanima več mi lahko pišeš za brezplačni posvet. Klikni tukaj.

Stran je končana in to je to
Spet žal ne. Večkrat se pohecam, da je spletna stran oz. trgovina kot avto. Avto moramo redno servisirati, ga čistiti, prati, sesati … drugače vemo, kaj bo čez nekaj časa. Isto je tudi pri spletni strani oz. trgovini. Redno vzdrževanje, posodabljanje je ključnega pomena za brezhibno delovanje. Prav tako je zelo pomembno dodajanje vsebine saj stran, na kateri se nič ne dogaja, Google zazna za “mrtvo” in jo bo sčasoma začel riniti navzdol. Vzdrževanje naj se izvaja vsaj dvakrat mesečno. Enkrat letno pa preglejte celotno stran, jo prenovite in osvežite, saj se splet zelo hitro spreminja in moramo temu slediti.

Prikazovanje v Googlu
Marsikdo misli, da zdaj, ko ima spletno stran oz. trgovino, bo sama prodajala. Žal ne bo šlo. Dobra on site SEO optimizacija je izrednega pomena, ampak še ne pomeni, da vas bo pripeljala na prvo stran Googla, prav tako domena s ključno besedo vas ne pripelje na prvo stran. Zato vsaki stranki svetujem redno dodajanje blogov, slik (vsaka slika mora biti opisana, saj Google slik ne zna brati, zato mu moraš povedati, kaj je na sliki) in nove vsebine. Delo na strani mora res biti konstantno, saj s par blogi se ne boš prerinil / a pred drugo podjetje, ki ima 100 blogov na to temo. Če te zanima še več o tem, kako do večje prepoznavnosti na spletu, lahko prebereš tukaj.

Vse to že delaš pa ni rezultatov
Žal ne gre čez noč. Dobro narejena spletna stran in nekaj blogov še ne pomeni, da si zaključil / a in lahko počivaš. Dosledno delo na spletni strani, zaradi katerega nas algoritmi brskalnikov uvrstijo višje, je nujno potrebno. Poleg tega ne smemo pozabiti niti na druge kanale, kot so družbena omrežja, ki nam omogočajo odličen marketing, če jim le namenimo dovolj časa in truda. Rezultati dela se pokažejo šele čez nekaj časa, zato ne obupaj in ne odnehaj.
In kot jaz vedno rečem, ne dirkaj, saj tukaj gre za maraton.
Martina I.
Nedavni komentarji