Kako zgodba in vsebina spletne trgovine vplivata na kupca?
Spletna trgovina je več kot odlično orodje za prodajo tvojih izdelkov/storitev na spletu. Dela zate 24/7. Poleg lepega dizajna in funkcionalnosti tvoja spletna trgovina potrebuje tudi zgodbo, zgodbo, ki bo obiskovalca prepričala, da opravi nakup. V nadaljevanju ti razkrijem kako boš z zgodbo ustvaril uspešno spletno trgovino.
1. Tvoja zgodba
Zgodba je ključnega pomena, saj te obiskovalci boljše razumejo, prepoznajo tvojo vrednost oziroma vrednost tvojih izdelkov/storitev. Povej jim, zakaj si tukaj, kje jim želiš pomagati, zakaj naj se odločijo za tvoje storitve / izdelke. Vmes pa obvezno vključi CTA, gumb – “Naroči”, “Rezerviraj”, “Kupi takoj” …
Zgodba je ključnega pomena tudi v spletni trgovini, saj obiskovalcem pomaga razumeti vrednost vaših izdelkov in jih vodi do nakupa.
2. Struktura spletne trgovine
Struktura trgovine naj bo taka, da bo obiskovalcu omogočala hiter in varen nakup. Poskrbi za privlačen naslov, izpostavi najbolj prodajne izdelke ter zgodbo o njih. Naj ima vsak izdelek opis, fotografije, CTA in ceno. Naj bo dodajanje in odstranjevanje izdelkov enostavno, zaključek nakupa pa hiter in varen. Mora biti pregledna in enostavna za uporabo, da strankam omogoča hitro in učinkovito nakupno izkušnjo.
3. Optimizacija trgovine za iskalnike (SEO)
Spletna trgovina naj bo optimizirana, da kupci lažje najdejo tvoje izdelke/storitve
Razišči, katere ključne besede stranke uporabljajo pri iskanju izdelkov/storitev. V meta oznakah naj bodo naslovi in besede privlačni. Fotografije naj imajo opise, ki vključujejo ključne besede. Poveži izdelke med seboj in z blog vsebinami.
Kakovostna zgodba je ključ do večje prepoznavnosti in boljšega zaupanja med kupci.
Potrebuješ spletno trgovino?
Piši mi za brezplačen posvet in ponudbo.
Marta I.
Nedavni komentarji