fbpx

Želiš postati viden/a na socialnih omrežjih?
Si želiš aktivno objavljati na socialnih omrežjih pa preprosto nimaš idej?
Ali porabiš preveč časa in energije, za razmišljanje o tem, kaj objaviti na Facebooku in Instagramu?
Se ne moreš odločiti, kaj objaviti, katero sliko, kaj napisati ipd.?
Te ob misli, da je treba nekaj objaviti na Facebook ali Instagram, kar stisne v želodcu, ker ne veš, kje boš našel/a idejo?

Če imaš, katero od zgoraj navedenih težav, nič skrbeti, ti bom jaz pomagal!

Veliko ljudi nima idej za objavljanje, časa za razmišljanje in iskanje, kar je velika težava.

Če ne objavljaš redno na socialna omrežja, izgleda, koda je tvoja stran “mrtva”. Z rednimi objavami na socialnih omrežjih se bolje povežeš s svojimi strankami oz. sledilci. Z rednimi objavami daš strankam vedeti, da se nekaj dogaja, da si tukaj, da ti je mar zanje in jim želiš pomagati, svetovati … S tem si pridobiš tudi zaupanje z njihove strani.

Objave naj bodo ves čas v enakem vrstnem redu. Če objavljate oblikovane poste in prave fotografije, se torej vseskozi držite istega vrstnega reda.
Primer: 2 oblikovana posta, 1 fotografija, 2 oblikovana posta, 1 fotografija …

Posti naj bodo vsi enako oblikovani (font, velikost, barva).

S tema dvema predlogoma je stran/profil videti veliko lepše. Stranke se bodo bolje znašle, bolj bo pregledno in jih bo zaradi tega tudi lažje obdržati na profilu.

Instagram in Facebook si poveži, da bo objava avtomatsko objavljena na obe platformi.

Ideje za objave na Facebooku in Instagramu MediaAs

No, pa smo končno tu, zaradi česa si prišel/a 🙂, spodaj imaš naštetih nekaj idej za objave:

• Nekaj na temo današnjega dne (dan žena, nacionalni dan kužkov, noč čarovnic, svetovni dan hrane, nacionalni dan čokolade …).
• Citat znane osebe.
• Postavi vprašanje (začni debato).
• Fotografija svojega izdelka, podjetja, pisarne …
• Fotografija sebe (delovno okolje, izven delovnega okolja).
• Oblikovan post za svoj blog.
• Mnenje stranke.
• Odgovori na pogosta vprašanja strank.
• Deli povezavo do zanimive vsebine, ki ni tvoja.
• Zahvali se strankam.
• Motivacijska misel.
• Nasvet.
• Vikend izziv.
• Predstavi svoje podjetje, sebe, zaposlene.
• Prosi sledilce za mnenje o novem izdelku.
• Povej svojo življenjsko zgodbo.
• Povej zgodbo, kako je nastalo podjetje.
• Povej kakšno smešno prigodo, ki se ti je zgodila.
• Deli življenjsko lekcijo.
• Priporoči kako dobro knjigo, blog, film.
• Ustvari kviz (story).
• Povabi sledilce k prijavi na e-novičke.
• Razkrinkaj mite, ki veljajo za tvoje področje.
• Pripravi posebno ponudbo samo za tvoje sledilce.
• Memories (spomin na preteklost – nekaj, kar se je zgodilo na današnji dan pred leti).
• Slika iz dogodka, ki si se ga udeležil.
• Javljanje iz dogodka.
• Opis, izkušnja dogodka, ki si se ga udeležil.
• Meme.
• Nagradna igra.
• Boomerang prijateljev, pijače, delovnega okolja (story).
• Objavi zanimivo statistiko (povezano s tvojo dejavnostjo, ne povezano s tvojo dejavnostjo).

Za vsa dodatna vprašanja sem ti na voljo tudi na e-mail lucijan@mediaas.si.

Lucijan K.