KAKO DO VEČJE PREPOZNAVNOSTI NA SPLETU?
Prvo kar potrebuješ za resen nastop na spletu je spletna stran ali trgovina. Danes velja, da, če te ni na spletu je tako kot, da ne obstajaš. Žal ni dovolj, da pač samo imaš neko stran. Potrebno je poskrbeti, da bo tvoja stran vidna, da jo najde tvoja ciljna publika.
O tem kaj moraš vedeti preden se lotiš izdelave strani sem že pisala v prejšnjem članku. Prebereš ga lahko tukaj!
Za spletno stran si vzemi čas, dobro razmisli kaj želiš, piši, riši, čečkaj in seveda posvetuj se. Verjemi, da ti izdelovalci spletnih strani bomo zelo hvaležni, če nam posreduješ risbe s svojimi željami saj je potem tudi nam lažje delat, če vsaj približno vemo v katero smer moramo iti vsaj pri vizualnem delu strani.
BESEDILO
Besedilo na spletni strani naj bo pisano za bralce. Če je nekoč veljalo, da se besedilo za stran piše na način, da se nekam v tri dni nabija s prisilnim in ne smiselnim vstavljanjem ključnih besed, to danes ne velja več. Taka besedila bo Google prepoznal in si bo več škode kot koristi.
No, da me ne bo kdo narobe razumel, vsekakor naj besedilo vsebuje tudi ključne besede ampak ne
na silo naj bo smiselno napisan in namesto prepogostega uporabljanja ključnih besed raje uporabite sinonime.
Pogosto me sprašujete kaj so sploh ključne besede. Ključne besede so besede ali besedne zveze, katere bo tvoja ciljna publika uporabila pri iskanju strani kot je tvoja.
Ponavadi se začnejo na: kako, kje, kdaj…
Saj veste, če nekaj ne vemo bomo vprašali strica Googla, postavimo vprašanje.
FOTOGRAFIJE
Ljudje smo vizualisti in poleg dobrega besedila stran oziroma trgovina potrebuje tudi kvalitetne fotografije. Fotografije je nujno pred nalaganjem na spletno stran optimizirati, obrezati, pomanjšati…
Prevelike fotografije bodo stran upočasnile.
Obstaja nekaj strani, kjer lahko brezplačno dobiš kvalitetne fotografije vendar priporočam, da naj bodo na tvoji strani, tvoje fotografije. Predstavi sebe, svoje izdelke, da te obiskovalci začutijo in dobijo zaupanje. Nujno je poimenovanje fotografije saj na tak način povemo Googlu kaj prikazuje.
META NASLOVI IN META OPISI
Stran potrebuje tudi SEO vtičnik. Sama uporabljam All in One SEO Pack. Vtičnik omogoča vpis meta oznak in naslovov ter vpis ključnih besed.
Meta naslovi na spletni strani niso vidni vendar se prikazujejo v brskalniku kot naslov strani. Nujno je, da urediš za vsako stran/podstran unikaten meta naslov. Naj bo zanimiv za uporabnika, da bo kliknil nanj, prav tako naj bo relevanten, nikakor ne sme zavajati obiskovalce (v mislih imam, da ne more bit oziroma ne sme biti naslov “top kolesa” ko pa odpreš stran pa prileti oglas za prodajo stanovanja).
Meta opis je kratek opis vsebine na spletni strani in se nahaja pod meta naslovom. Njegova funkcija je, da prepriča uporabnika, da obišče tvojo spletno stran. Naj bo v metu opisu v enem ali dveh stavkih napisano kaj lahko pričakuje uporabnik ko obišče stran.
Dobro je vedeti, da se Google lahko odloči, da bo opis spremenil, ker bo mislil, da ni v redu optimiziran oziroma se besedna zveza, ki jo uporabnik išče nahaja drugje na strani in bo za opis dal del vsebine v kateri je iskana besedna zveza. Zato tudi lahko večkrat zasledimo odebeljen del teksta.
Jp, je kar nekaj dela ampak vse to je nujna podlaga za nadaljni marketing.
Vse skupaj se ne konča tukaj. Stran mora živeti naprej kar pomeni, da ji moramo redno dodajati novo vsebino. Priporočam redno pisanje člankov z nasveti, predlogi… Kot sem že omenila vsa vsebina na strani mora biti namenjena uporabnikom. Nekaj kar jim bo v pomoč, kar bo rešilo njihovo težavo.
Članki naj bodo dolgi približno 8oo besed in spet poudarjam naj bo vsebina namenjena obiskovalcem. Smiselno seveda vključite tudi ključne besede in sinonime.
DRUŽBENA OMREŽJA
Na družbenih omrežji bodi redno aktiven/aktivna vendar ne pretiravaj naj ti bo kvaliteta vedno pred kvantiteto. Prestavi se, svetuj, pomagaj, vzpostavi interakcijo s svojimi potencialnimi kupci, bodi jim na voljo ko te potrebujejo.
Nikakor ne pozabi, da ne gre samo zate, tvoje storitve/izdelke ampak se zavedaj se, da je še kako pomembno znati pohvaliti tudi druge.
Ne izgubi empatičnosti!
Naj ti ne bo težko pomagat drugima brez, da bi kaj pričakovala/pričakoval proti uslugo… Verjemi, obrestovalo se bo.
Vlagaj v svoje znanje! Izobražuj se!
Prav tako ceni pomoč drugih saj vsak, ki nekaj obvlada in s tem pomaga tebi je vložil veliko truda, časa, energije in verjetno tudi denarja, da je pridobil to znanje.
Ne pozabi, da se nobena uspešna zgodba ni napisala čez noč.
Bodi strpna/strpen in ne ustavi se niti takrat ko padeš in misliš, da ne zmoreš več… Takrat vstani in nadaljuj…
Prilagodi se, uči in predvsem verjemi vase.
Nikoli in nikdar ne obupaj!
Čudeži se dogajajo, če le verjameš 🙂
Upam, da sem ti s člankom vsaj malo pomagala na tvoji poti do uspeha.
Zmoreš!
Nedavni komentarji