Naslov je definitivno eden glavnih dejavnikov, ki pritegne bralce na Facebooku, Twitterju, Instagramu, elektronski pošti …
Privlačen mora biti povsod, pa naj bo to spletni portal, blog, objava na družbenih omrežjih …
Ljudje potrebujejo le 2 sekundi, da preberejo naslov in se odločijo, ali je nadaljnje branje bloga, objave, e-pošte … vredno.
Vedeti moraš, da niso vsi tvoja idealna publika. Objava na blogu, ki je namenjena povsem novim bralcem, mora biti drugačna od tiste, ki je namenjena tvojim že zvestim bralcem. Če to veš, si že toliko bližje oblikovanju idealnega naslova in vsebine.
Uporaba vprašalnice “Kako?” v naslovu
Ljudje pogosto iščejo rešitve za svoje težave. Zato je dobro že v naslovu poudariti, da jim to ponujaš. Naslov naj se začne z vprašalnico “Kako?”. Takšni naslovi so eni najbolj priljubljenih vrst naslovov. Tukaj pomisli tudi na situacije, kadar ti iščeš rešitve in upoštevaj ključne besede, ki jih napišeš v iskalnik.
Oštevilčene objave
Oštevilčene objave delujejo v naslovu zelo dobro. Ko imaš idejo za objavo ter želiš našteti vse prednosti, je to najlažje zajeti v obliki seznama. Vsebino razdeliš na manjše dele, zanje pa izbereš ključne naslove in jih spremeniš v oštevilčen seznam.
Naslov naj zajema močne besede
Nekatere besede te še posebej pritegnejo. To so tako imenovane “močne besede”. Te bralca “prisilijo”, da klikne na blog in ga prebere. Te besede morajo biti skrbno izbrane in po navadi so na koncu naslovov.
V naslovu uporabite čustvene besede
Čustvene besede pri bralcu vzbudijo empatijo. Pri izbiri pravih čustvenih besed je treba upoštevati, kaj je tvoj cilj (kaj želiš z njimi doseči). Čustvene besede lahko izražajo povezanost, negativna čustva … Važno pa je, da vsebina izpolni/ponuja to, kar naslov obljublja.
Dolžina naslova
Da bodo naslovi privlačni in dobri morajo biti prave dolžine. Če so predolgi, ne bodo v celoti prikazani v iskalniku. Tukaj si lahko pomagate s kar nekaj brezplačnimi orodji.
Naslov naj razkrije vsebino objave
Čeprav je naslov tisti, ki bralce “potegne” na spletno stran, je vsebina tista, ki jih more prepričati, da tukaj tudi ostanejo. Ključnega pomena je uvodni del. Tukaj je med drugim tudi dobro odgovoriti na del vprašanja, ki je zastavljen v naslovu. S tem pokažeš, da jim želiš pomagati in da so ti njihovi interesi pomembni.
Oblikuj več različic naslova
Nikoli se ne zadovolji s prvim naslovom, ki ti pade na misel. Poigraj se z dolžino naslova in dodajaj kombinacije čustvenih in močnih besed. Tako boš najbolje vedel, kaj deluje in kaj ne. Poskušaj, dokler ne najdeš najboljše kombinacije.
Naslov naj vzbuja radovednost
Takšni naslovi ponujajo občutek skrivnostnosti in že samo zaradi tega bralec pristane na blogu. V bralcu je treba sprožiti radovednost, s tem ga spodbudiš, da pride in prebere, kaj imaš za povedati.
Če želiš, da so tvoje objave na spletu uspešne, moraš njihovim naslovom nameniti prav posebno pozornost. Privlačni naslovi so ključ do uspeha. Z njimi lahko dosežeš večji promet na spletni strani, ustvariš večje število zvestih bralcev itd.
Za vsa dodatna vprašanja sem ti na voljo tudi na e-mail lucijan@mediaas.si.
Nedavni komentarji