Logotip je vizualna predstavitev podjetja, blagovne znamke itd. in vsega kar stoji za tem. Njegov namen je lažja in zanesljiva prepoznavnost podjetja.
Logotip je lahko ime, znak, simbol …
Samo pomisli na McDonaldsove zlate loke in Nikove kljukice. Dober logotip bo pri potencialnih strankah povečal prvi vtis, ki pa je odločilen. Dober logotip lahko zgradi lojalnost med vašim podjetjem in potrošniki, zagotovi identiteto znamke … To se bo kasneje poznalo tudi v prodaji.
Logotip mora biti glavni prepoznavni element podjetja. Stranke so postale zelo odzivne na logotipe in njihove pomene. Logotip je zelo učinkovito orodje za marketing in promocijo. Saj ga lahko uporabite praktično povsod. Prav tako je najlažja pot za promocijo nekega posla, ker brez neke dolge razlage opiše podjetje.
Kaj je pomembno za dober logotip?
Izdelava logotipa mora biti zelo premišljena, še posebej v teh časih, ko je trg prenasičen s ponudbami in storitvami. Le v tem primeru se bo lahko podjetje uspešno pozicioniralo na trgu. Kakovosten in prepoznaven logotip vas lahko loči od konkurence.
Dobro je, da potrošnik že iz samega logotipa vidi, s čim se ukvarjaš. Zato že tukaj nakaži dejavnost.
Primer:
– Čistilni servis – v logotipu naj bo metla, čistilo …
Z logotipom poskusi izraziti tudi pozitivne lastnosti (prednosti) tvojega podjetja.
Primer:
– Hitro printanje – strela (hitri kot strela).
– Kakovosten čistilni servis – solza (čisto kot solza).
Logotip in njegov pomen morata biti takoj prepoznana. Logotip mora biti unikaten, da izstopa iz povprečja in prav tako preprost. Npr. Nike in Mcdonalds imata zelo preprosta in uspešna logotipa.
Logotip ne sme biti zakompliciran in zajemati preveč informacij, saj lahko to na kupce vpliva negativno in jih celo odvrne.
V logotipu ne sme biti preveč podrobnosti, da v primeru, če ga pomanjšamo, ne postane neprepoznaven in nečitljiv, ne sme zajemati preveč barv. Zajema pa naj barve, ki so značilne za vaše podjetje (enake barve potem uporabi tudi na spletni strani, v Instagram/Facebook objavah itd.). Bolje, da ima ikone kot fotografije. Fotografije lahko postanejo nečitljive, če jih povečamo/pomanjšamo. Naj bo narejen tako, da tudi v črno-beli izvedbi ne izgubi oblike/prepoznavnosti, in se še vedno ve, za katero podjetje gre.
Logotip zasnuj tako, da ga ne bo treba spreminjati in ti bo služil več deset let. V primeru potrebe po spremembi logotipa pa naredite le korekcijo oz. posodobitev, naj še vedno ostane v podobni obliki, da ga bodo kupci še vedno prepoznali.
Zavarovanje tvojega logotipa
Ko logotip ustvariš, ga je treba zaščititi. S tem drugim podjetjem preprečiš, da bi ga uporabljala. Ko je logotip zaščiten, ga uporabi povsod, kjer se to le da (na vizitkah, kulijih, oglasih, spletni strani …). S tem bo tvoje podjetje postalo še bolj vidno, kar bi posledično seveda moralo voditi do še več posla.
Za vsa dodatna vprašanja sem ti na voljo tudi na e-mail lucijan@mediaas.si.
Nedavni komentarji